vrijdag 16 november 2012

Inspiratie uit Houston

In ons voorgaande bericht heeft u kunnen lezen over onze avonturen in Houston. Na thuiskomst even de Jetlag verwerkt en toen natuurlijk aan de gang met alle ideeĆ«n die we daar hadden opgedaan.
Zelf ben ik begonnen met een Blok van de Maand. Deze keer een patroon van Gail Pan uit AustraliĆ«.



Wat een geweldige quilts maakt die vrouw. Weg was ik van haar patroon "Berries and bluebirds". Het is een BOM bestaande uit 8 delen. Deel een heb ik gemaakt, en ik kan wel zeggen ... VERSLAVEND. Je kan veel stoffen uit je restjesmand gebruiken en het bouwt zo lekker op.


De bedoeling is dat de BOM in het nieuwe jaar op  het programma komt als club of u kunt het patroon zo aanschaffen en zelf mee aan de gang gaan. Ik weet in ieder geval wat ik dit weekend ga doen. Ik ga heerlijk aan deel 2 beginnen. Ik hoop dat ik voor zaterdag 22 december een flink stuk klaar heb zodat u dit op de balansdag in de winkel kunt bekijken.

Ik wens iedereen een heerlijk creatief weekend ,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten