donderdag 16 mei 2013

Laat die winter maar komen....

neeeee, nu nog niet. Maar als de winter dan komt over een maand of 6 dan willen we natuurlijk wel weer iets leuks aan de wand. Nou dat treft. Net binnengekomen. Een ontzettend leuk patroon van Primitive Gatherings. Sneeuwpoppen van wol op  hele leuke blauwe stof van Moda. Komt als stofpakket in de winkel, maar daar kon ik niet op wachten. Ik ben meteen begonnen.

De sneeuwman is al aanwezig, hij ziet alleen nog niets.
De oogjes volgen nog (ik twijfel tussen een knoopje of  dmc)

Je ziet één sneeuwpop is niet genoeg.

Ik zal heel hard doorwerken zodat de ik de top op 8 juni kan tonen op de open dag.


Iedereen een heel fijn pinksterweekend met hopelijk een pinksterzonnetje.
Team de Sampler, Karin

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige sneeuwpoppen!! Blijf van ze houden,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat en schatjes voorbereiden op de winter hhahhha

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit, ben benieuwd op 8 juni.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen