dinsdag 25 maart 2014

Mededeling van De Sampler



Beste quilters,


Helaas moet ik u meedelen dat De Sampler gaat sluiten. Ik kan me voorstellen dat velen van u hiervan zullen schrikken, wij hebben zoveel vaste, trouwe klanten en cursisten die al jaren voor hun quiltbenodigdheden en de gezelligheid bij ons komen.

In september 1988 is Irma Eskes in Haarlem begonnen met Patchwork en Quilten in haar winkel Irma’s Sampler. Per 1 januari 2007 heeft mijn vrouw, Gré Koopman - van Duin, de zaak overgenomen en in 2009 veranderde de naam in De Sampler, Patchwork, Quilten en Borduren.                                                                                                                              
Gré is helaas op 20 juli 2009 overleden. Ik heb toen besloten om samen met het Samplerteam de zaak voort te zetten. Na 5 jaar zie ik mij nu genoodzaakt om De Sampler voorgoed te sluiten. De reden is mijn leeftijd, ik ben 68 jaar en er is geen opvolger. Bij dit besluit speelt ook een rol dat ik nog een eigen tuinbouwbedrijf heb.

Alle geplande Bees, cursussen en workshops, waarvoor voldoende belangstelling is, gaan gewoon door. Ook het Blok van de Maand, Amish with a Twist, wordt afgemaakt. Bij het eerstvolgende pakket krijgt u informatie over de afhandeling van de laatste maanden.

Op dinsdag 1 april, 12 uur (helaas geen grapje) begint de opheffingsuitverkoop met zeer interessante kortingen op alle artikelen. Onderaan de brief vindt u daarover informatie.
Ons advies is om de in uw bezit zijnde cadeaubonnen zo spoedig mogelijk te besteden, omdat in het begin van de uitverkoop de keuze het grootst is. Uw stempelkaart kunt u ook besteden, ook als ze nog niet vol zijn, één stempel is 0.50 euro waard.

Vanaf 1 mei zijn er waarschijnlijk gewijzigde openingstijden. Bekijkt u daarvoor de mededelingen op onze website www.desampler.nl
Namens het hele Samplerteam dank ik u voor het in ons gestelde vertrouwen in de afgelopen jaren en ik hoop dat u ook deze laatste periode De Sampler bezoekt.


Met vriendelijke groet,

Wim Koopman


30 % korting op stoffen (min. afname ½ meter), garens, bandjes en boeken
20 % korting op linialen
10 % korting op supplies en vulling


3 opmerkingen:

  1. Heel begrijpelijk maar wel heel erg jammer......... Ik kan me Haarlem helemaal niet voorstellen zonder de Sampler.
















    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom al jaren bij de Sampler, dit bericht kwam als bliksem bij heldere hemel. Haarlem heeft eerdaags een juweeltje minder. Is er echt niet iemand die de zaak kan overnemen? Zo jammer. Ik zal de Sampler missen. Waar moet ik nu naar toe? Ik heb werkelijk geen idee. Wat ik het meest zal missen, is de gastvrijheid en de deskundigheid van het Sampler team.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schrikken? Ondenkbaar! Kan ik hem niet overnemen?

    BeantwoordenVerwijderen