vrijdag 7 februari 2014

EEN NIEUW NEEFJE....EEN NIEUWE QUILT

Wij quiltsters grijpen elke kans aan om met onze hobby bezig te kunnen zijn.
Zo is mijn petekind vader geworden en daar hoort natuurlijk een quiltje bij.



Uitgangspunt is deze stoere serie van werk- en brandweerauto's


Het paneltje heb ik gewoon in stukken gesneden. Hoppa.  


Wat zit er nog in de restenbak en wat vind ik nog in de winkel.
Zo moet het wel lukken.


Gewoon maar wat strips er om heen. Staat altijd leuk.


Dit kan hier tegenaan. Nou ik denk dat ik de drive wel gevonden heb.
Naaimachine kan in de turbostand en gaan.


Klaar voor het kraambezoek.

Ik wens ieder weer een heerlijk creatief weekend.
Karin


2 opmerkingen:

  1. wat heb jij een leuke quilt gemaakt zeg, Helemaal super, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige jongensquilt geworden, heel stoer!!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen