vrijdag 8 maart 2013

Lentekriebels
Tijdens het schrijven van deze blog denk ik al weer met weemoed terug aan de afgelopen dagen.
Wat was het heerlijk buiten en wat een inspiratie komt er dan weer boven drijven (sorry huishouden, ik moet eerst creƫren ). Maar helaas de temperatuur is al weer iets lager en als ik de weermannen en vrouwen moet geloven .... maar daar luister ik gewoon niet naar.
Om toch de lentekriebels een beetje vast te houden hier wat goede weersomstandigheden.


Leuke frisse grachtenpandjes


Paasstof met bijpassend kuikenstofje
De paasstof is ook goed te combineren met allerlei goede basisstoffen
Voor een echt voorjaarsgevoel een goed gevulde  jarendertigkast
Om echt aan de slag te gaan, de voorjaars editie van de Simply Vintage is uit.
Ik ben meteen begonnen aan een paasei van vilt, verslavend, ik maak er zeker nog een stuk of vier,
maar niet nu,
Nu spring ik op de fiets naar de winkel en ga een gezellige lente etalage maken.

Een creatief en gezellig weekend, Karin

2 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke kleuren mijn handen gaan jeuken

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die grachtenpandjes en die stippeltjes leuk. Ik kom er zeker weer aan volgende week zaterdag voor de Kim Mc Leanbee. Ook al heb ik niet veel gedaan aan mijn Flowergarden deze maand. Had een paar quilts met een deadline.
    Wil zeker jullie nieuwe sterretjespatroon meenemen. Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen